BPU (brzuch, pośladki, uda)

Zajęcia wzmacniające i kształtujące brzuch, pośladki i uda czyli te partie ciała, na których szczególnie zależy kobietom. Duża liczba powtórzeń i odpowiedni dobór ćwiczeń przyczyniają się do wysmuklenia i ujędrnienia dolnych partii ciała. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Są to ćwiczenia siłowe wzmacniające dolne partie mięśniowe. Polecane osobom, które nie lubią skomplikowanej choreografii czy bardzo intensywnego tempa zajęć. 

KETTLEBELL

[zobacz więcej]

CROSS TRENING

[zobacz więcej]

WAKE UP

[zobacz więcej]

BODY FIT

[zobacz więcej]

SPALANIE + BRZUCH

[zobacz więcej]

TABATA

[zobacz więcej]

JUMPING FROG

[zobacz więcej]

TRENING OBWODOWY

[zobacz więcej]

Vinyasa Power Joga

[zobacz więcej]

ROLLER & STRETCH & CORE

[zobacz więcej]

AKTYWNY JUNIOR

[zobacz więcej]

STRETCHING lub POWER-STRETCH

[zobacz więcej]

TBC (Total Body Conditioning)

[zobacz więcej]

BPU (brzuch, pośladki, uda)

[zobacz więcej]

PŁASKI BRZUCH

[zobacz więcej]

ZDROWY KRĘGOSŁUP & STRETCH

[zobacz więcej]

PILATES

[zobacz więcej]

                                                                                                                                                                   

                                                                            AKCEPTUJEMY: