TABATA

TABATA - zasada jest prosta - ćwiczymy przez 20 sekund i przez 10  odpoczywamy. W ciągu 20 sekund parę razy robimy tyle powtórzeń jednego ćwiczenia,  ile tylko jesteśmy w stanie zrobić najszybciej. Ćwiczenie w ten sposób pozwala spalić więcej tłuszczu niż tradycyjne ćwiczenia aerobowe.

Ćwiczenia dla Pań i Panów. Celem tego treningu jest zwiększenie wydolności i wytrzymałości organizmu.

KETTLEBELL

[zobacz więcej]

CROSS TRENING

[zobacz więcej]

WAKE UP

[zobacz więcej]

BODY FIT

[zobacz więcej]

SPALANIE + BRZUCH

[zobacz więcej]

TABATA

[zobacz więcej]

JUMPING FROG

[zobacz więcej]

TRENING OBWODOWY

[zobacz więcej]

Vinyasa Power Joga

[zobacz więcej]

ROLLER & STRETCH & CORE

[zobacz więcej]

AKTYWNY JUNIOR

[zobacz więcej]

STRETCHING lub POWER-STRETCH

[zobacz więcej]

TBC (Total Body Conditioning)

[zobacz więcej]

BPU (brzuch, pośladki, uda)

[zobacz więcej]

PŁASKI BRZUCH

[zobacz więcej]

ZDROWY KRĘGOSŁUP & STRETCH

[zobacz więcej]

PILATES

[zobacz więcej]

                                                                                                                                                                   

                                                                            AKCEPTUJEMY: